Wat hangt er aan jouw knijper?
Bureau gras ontwikkelde voor Goede Waar & Co een promotieteam voor biologisch katoen, 5 meisjes in bodywarmers gevuld met zo'n 500 bedrukte knijpers sierde de straat en deelde flyers uit in de vorm van een Tshirtje met daaraan de bedrukte knijper.
De irritatiegraad is doorgaans hoog bij promotieteams op straat en daarom ontwikkelde bureau gras een attractief 'knijperjack' met zo'n 500 knijpers aan iedere jas. Hierdoor kreeg het promotieteam een theatrale uitstraling en bleek de irritatie-graad plaats te maken voor grote nieuwsgierigheid bij het winkelend publiek. Met deze aanpak realiseerde bureau gras maar liefst 60 gratis geplaatste artikelen in kranten en tijdschriften, van Telegraaf tot talloze modebladen.
De irritatiegraad is doorgaans hoog bij promotieteams op straat en daarom ontwikkelde bureau gras een attractief 'knijperjack' met zo'n 500 knijpers aan iedere jas. Hierdoor kreeg het promotieteam een theatrale uitstraling en bleek de irritatie-graad plaats te maken voor grote nieuwsgierigheid bij het winkelend publiek. Met deze aanpak realiseerde bureau gras maar liefst 60 gratis geplaatste artikelen in kranten en tijdschriften, van Telegraaf tot talloze modebladen.
Awards/publ.:
Opdrachtgever:
Goede Waar & Co
Aan dit project werkte mee:
Bart Keuzenkamp
Diana van den Berg
Frans Jacobs
Jurrien Wouterse
Peter Puntman
GWenCo Knijperjack
GWenCo Knijper